Cu trenul spre Hajdúszoboszló – Ungaria: in vizita la Hungarospa

Inca nu mi-am revenit complet dupa mini-vacanta in Ungaria si abia astept sa va povestesc aventura noastra!

Mult curaj am avut sa plec cu Sabrina spre Ungaria, cu trenul peste noapte, 4 nopti. 4 nopti din care doua pe tren. Dar am noroc de un bebelus cuminte si de o mamica descurcareata – ce sunt. Am plecat fara tatal ei, dar cu tatal meu si fratii mei mai mici si mai mari, dupa caz :)

gara sabrina

Am plecat cu trenul de seara si am dormit in el, la aproximativ 5 dimineata am trecut granita si la 7 30 am coborat in prima gara, la Szolnok. De acolo am schimbat trenul si l-am luat pana la Hajdúszoboszló. Hajdúszoboszló este un oraș în județul Hajdú-Bihar, Ungaria, si am mers acolo la Hungarospa.

Hungarospa este un complex balnear, cu bai termale, aquaparc si aqua palace (la interior). Dar noi am fost acolo pentru strand, strandul este deschis pe perioada 1 mai-30 septembrie si se intinde pe o suprafata de 30 de hectare, amenajată sub formă de parc. Mega ştrandul are 13 bazine, toate diferite. Pe langa temperatura apei, ce difera la fiecare bazin, exista bazine de inot, bazine cu valuri, bazin ce imita marea, balta cu pesti, jacuzzi si piscine pentru copii sau pentru adulti.

bazin mare bazin mare2

sursa foto

In fiecare an, am surpriza sa gasesc acolo foarte multi romani, mai ales din zona ardealului, strandul fiind destul de aproape de granita. Preturile nu sunt mari, conditiile in strand sunt incomparabile cu ceva de la noi, iar atmosfera este una placuta si foooarte child friendly.

Ne-am cazat la hotelul Aqua-Sol, hotel de 4 stele ce are un tunel in legatura directa cu strandul, si treci dintr-o parte in alta pe baza cartelei de la camera. Mancarea a fost in regim demipensiune, cu bufet, zeci de feluri de mancare, meniu special pentru copii si scaune de copil suficiente. In camere am avut si patut de copil, la cerere. Am avut la noi colac tip barcuta si multe scutece de apa. In strand se organizeaza ore de aqua gym iar in afara lui, seara, sunt locuri de joaca pentru copii, saltele de sarit, muzica live, bazar, stradute pline de baruri si oameni, dansuri sau se pot inchiria biciclete de familie.

hungarospa fantana

Am mai fost acolo ani la rand, dar e prima oara pe tren cu Sabrina. Ceva sfaturi de calatorie cu trenul:

-Noi am dormit in patul de jos, chiar si pe timp de vara jos aerul este mai rece decat sus, asa ca niste pantaloni lungi si un body cu maneca lunga sunt bine venite.

-sa aveti actele pregatite pentru momentul cand treceti granita. noi am calatorit fara un parinte asa ca am avut procura de la notariat, pasaportul ei, certificatul ei de nastere si buletinul meu.

-termos cu apa pentru prepararea laptelui, scutece si servetele umede la indemana, jucarii, suzeta.

-mai am un mic pont: pentru ca trenul troncane si poate bebe nu reuseste sa adoarma, puteti sa luati cu voi niste casti.

-neaparat DEZINFECTANT! :)

Am gasit pe youtube acest filmulet care face turul strandului. Este o minunatie.

Comentariile nu închise.

Propulsat cu mândrie de WordPress | Temă: Baskerville 2 de Anders Noren.